piątek, 28 grudnia 2012

Dlaczego...

Dlaczego przyjaciele stają sie wrogami ?!


Kłutnia o chłopaka/dziewczyne -moi znajomi mieli taki problem ale ich pogodziłam i jest git !

Masz vip'a a ja nie - czyli twoj naj ma vip a ty nie strzelasz foha on stara ci sie wytumaczyc a ty dalej na swoim masz vip dostep do fajniejszych ubran i fajnych dziewczyn ;p

Długi pobyt w samotnosci - jezeli odwracasz sie od swoich naj to potem nie licz na ich błogosławienstwo ! Pomyslą ze masz inne zajęci i z naj stanie sie tylko znaj . a ze znaj przez kłutnie bedzie wrogiem !

Zazdrosc- kochana dziewczyno / chłopaku nie szalej z zazdrosci jak ktos gra w butelke i pocałuje tw dziewczyne/chłopaka ( na msp ) bo przypadek juz miałam i przez to stali sie wrogami !

Prezenty - gdy ktos ci odmawia nie pros sie bo moze byc nieprzyjemnie tak własnie było ze mną i Kamilą wiecie chyba jaką!

oczywiscie nie napisałam wszystkiego bo chba te  podstawowe ze tak powiem czynniki  na stanie sie wrogami to wiecie na to pytanie nie powiedziałam za duzo a to dlatego ze planowałam cos innego a zapomniałam ze obiecałam  zrobic o tym







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz