środa, 26 grudnia 2012

Dotychy tez ciebie !

Witajcie dzis powiem dlaczego 10 sek ?!
Napewno kto czytał posty /blogi Alii ( ALAKINGA ) dziwił sie dlaczego twierdzi ze 10 sek na msp to oszukanstwo !?
Ja sie z nią zgadzam jednak sama je oglądam !
A wiec kazdy kto ogląda 10 sek msp to w połowie hacker !!!
I Ala pisze ze osobiscie woli oglądac filmy (np.03.25 min.) niz te jasne i nudne 10 sek
Czy to fajnie jest ogl 10 sek i stac sie hackerami moze niektorzy sie zdziwią z kąd nagle wyskoczyłam z hackerami ale tak jak w ostatnim poscie napisałam ze po msp krązy jakis idiota .
Stajemy  sie osobami ktore nie wiedzą co robią to jak uzaleznienie tylko od 10 sek a nie od alkocholu czy narkotyków !
Teraz ktos pyta sie sam ,, Hacker od 10 sek ?!'' to odpowiem ,, Tak własnie od tych głupich 10 sek bo ogl to aby zarobic szybko kase !A nie w uczciwy sposób ''
Ja wiem i jestem zawiedziona tym ze niektozy chcieliby byc hackerami i miec te programy ja osobiscie znam dwóch hackerów w realu mojego kolege Huberta znam go od urodzenia i tez kolege takiego Emila poznałam go na wakacjach !
Ale onie nie wkradają sie na konta tak jak inni i nie nenkają ludzi swoimi zainteresowanmi !
                                                     To by było na tyle !
PAPA <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz