wtorek, 18 grudnia 2012

* Post Specjalny 1 *

Siemka

Ten post powstaje tylko i wyłącznie dla wszystkich wirtualnych przyjaciuł z msp .
Ale zwłaszcza dla wyjątkowej piątki ktozy odmienili moje zycie raz na zawsze i go nie zmnienią
bo jestem im naprawde wdzieczna za to ze byli , są i bedą przy mnie do konca
                                              Sekunda za sekundą
                                       Minuta za minutą
                                              Godzina za Godziną
                                       Dzien za dniem
                                              Tydzien za tygodniem
                                       Miesiąc za miesiącem
                                              Rok za rokiem
                      a ja coraz wieksze i wieksze zaufanie do was mam
Gdy zaczynałam myslałam ze nieznajdę nikogo komu zaufam i powize sekrety z kim bede rozmawiała jak sama ze sobą niesądziłam ze znajdą sie ludzie ktozy mnie moj styl i osobowosc  zaakceptują ale jak widac są takie osoby ktorym moge zaufac . Teraz gdy o nich myslę powinnam
dziekowac BOGU ze znalazłam takich codownych przyjacioł moze ja dla nich niejestem az tak wazna ale oni dla mnie tak .Gdy bym zobazyła u nich w statusie ze maja zamiar odejsc  niepotrafiłabym  nic z tym nie zrobic zaczełabym interweniowac bo msp bez nich to tak jak Kudłaty bez Skubiego ( sorki nwm jak sie to pisze ) To jak zeszyt ale bez okłatki i wielle innych przykładów
poprostu oni byli są i bedą dla mnie wazni bez względu co powiedzą czy tez zrobią
ich nick na msp to ;

niki minaj 28

stefan567

Elencja<3

anahi_$

Aniulexx

Tym osobom zawdzieczam tego posta i naszą kochaną gre msp !


UWAGA - ArtBook pt. Kochani , ... ' Naprawde wzny dla moich znajomych poniewaz od tego zalezą odpowiedzi nie tylko na pytania ale wszystko w ArtBook'u ZAPRASZA    n7


Pa pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz