czwartek, 6 grudnia 2012

Wybacz mi !

Moze ktos zastanawia sie dlaczego ten blog nazywa sie ,, Moviestarplanet i My '' Skoro zadko kiedy
pisze o msp ! Juz odpowiadam ;

Niemam za duzo wiadomosci o msp jezeli juz opisuje to z danego terminu czyli z 2 -3-4 tygodni bo wtedy mam troche wiecej do pisania niz co 3-4 dni po  dwie linijki !


Mam do was pytanko !
Czy ktos wie czy Kamila ( KamaxDD ) oddała konto bo na jej blogu czy gdzies przeczytałam  ze prawdopodobnie oddaje konto ale niejestem pewna  . Niechodzi o to ze chce jej konto bo by mi nie dała  , tylko  chciałabym z niąpopisac o pewnych sprawach i wyjasnic  pare spraw bo naprawde mi głupio za moje wczesniejsze zachowanie ! Kamilko jezeli to czytasz to wiedz ze cie przepraszam zraniłam mocno twoje serduszko i jest mi poprostu wstyd ze tak postąpiłam  powtazam sie w tym poscie ale to tylko dla ciebie i z nadzieji ze to czytasz a tymbardziej ze WYBACZYSZ . Tamte ,czyny  naprawde cie zraniły i zdaje sobie  tego sprawe ile ci bulu wyządziłam  ile przykrych doswiadczen ! Ale ( zawsze pojawia sie jakies ,, ALE '' ) byłam mała i głupia w obecnej chwili bym niepisała tego co wtedy  i tych zeczy ktore zrobiłam . Byłam ,, bachorem '' ktory igrał sobie na twoich uczuciach . Te głupie zeczy napewno doprowadziły cie do załamania a jezeli nie to do przykroscie chociasz małej ! Kamila naprawde z całego serca cie przepraszam przepraszam , przepraszam,przepraszam,przepraszam,przepraszam i jeszcze raz przepraszam  .


Kamilo WYBACZ MI 

1 komentarz: