poniedziałek, 29 października 2012

Przyjaciółki i KamaxDD

Hej < :
W tamtym poście powiedziałam troche o sobie Ale niepowiedziałam czegoś
dla mnie waznego  jak nazywa się moja naj w realu . Mam do niej naprawde duze zaufanie a nie jak do mojej byłej naj.Muwimy sobie wszystko i wiem ze jezeli ją poprosze
o dyskrecje to ona dochowa tajemnicy !
Nazywa się           Klaudia       nazwiska nie podam
Ale za to moja była naj  Oliwia jest strasznie upierdliwa ale da się ją polubić
( jezeli ktoś ma silnego ducha walki  )  bo jest troche cięszko ale da się wytłumaczyć tylko nie dochowa tajemnicy jezeli się poprosi , wtrąca się do cudzych rozmów i obraza .
Klaudia jest wręcz przeciwna ! Zazwyczaj pisze posty wieczorem a nie popołudniu ale niewiem czy będe mogła siąść na kompa a teraz jestem sama .
Obecnie Klaudia ma mały lvl ale nic z tego !
Chociasz ja tez nie mam zawielkiego ( 5-6 )
Amoją drugą naj jest Jagoda naprawde jezeli ktoś chce się pośmiać to ona zawsze na zawołanie
da się z nią porozmawiać o śmiesznych tematach i powaznych
kocham ją chociasz czasem nie denerwuje ale jest niesamowitą przyjaciułką !!!<3

Jezeli ktoś zna na MSP    KamaxDD   to naprawde chciałabym ją przeprosić mam nawet  ArtBook z przeprosinami więc jezeli to czytasz to PRZEPRASZAM 



Narazie !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz