niedziela, 28 kwietnia 2013

20-25 i 0-5 ?

Hey *.*

Zobaczyłam że ostatnio dużo osób z 20-25 lvl zaczyna spotykać sie z 0-5 lvl :o (szok)
Mówią ,,to miłość'' ,ale czy napewno?
Mi osobiście to nie przeszkadza ,ale jak wiemy każda osoba przyjażniąca sie z (np. 25) lvl
myśli że ma szanse być jego naj/chłopakiem/dziewczyną i myśli o wbiciu levelu
Pewna dwujka z Niemiec/Anglii (nwm)  była naj  Akaaali ,emo_kotek i kogoś jeszcze i przez ich popularność w bardzo szybkim czasie wbili 17/18 levele . I zerwali naj ;p
np Karo i ten jej chłopak ... wczoraj miał chyba 5/6 level a dzisiaj już 10 ...z pewnościa jutro już bedzie miał 12 i mnie przegoni gdzie ja gram juz prawie 2 lata a on nawet miesiąca nie gra  xDD ,ale pomimo to życzę im szczęścia w związku :D

Tyle chciałam powiedzieś ..Nara :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz