poniedziałek, 29 lipca 2013

Wróciłam na dobre ♥

                                           Siema Siema Siema
Jak już zapewne widzicie nie korzystam z Bloga .. Jednak postanowiłam to zmienić
myślałam ,myślałam ,myślałam aż wkońcu wymyśliłam ,,Dobra Natalia ogarnij dupe i weź się wkońcu za swojego bloga'' Więc jak ktoś nie zrozumiał ,ale raczej wszyscy zrozumieli .. wracam do Bloga i pomyślałam żeby było mi tu weselej .. to niech mój przyjaciel Maciek poprowadzi ze mną tego bloga na MSP nazywa się kubaciacho$slodki .
O prowadzeniu z nim bloga jeszcze pogadam i zobaczymy czy się zgodzi ;)






Jak że nie było mnie dość .. długi czas to pozwolę sobie napisać coś o MSP
Dziś (2013-07-29) mijają nie spełne 2 lata od kiedy w to gram a dziwi mnie że mam 12 level po 2 latach ... Nawet mój znajomy mi to powiedział :

On - Ty grasz 2 lata i masz 12 level a ja gram 4 miesiące i mam 16
Ja- Num ale ja nie grałam 6 miechów bo mnie okradli i odłozyłam gre ;)
On - Aha ale ja gram tylko 4 miechy
Ja - Jeszcze nie 4 pokazuje że 3
On - Aha to ty 2 lata ja w 2 lata wbiłbym 25 level
Ja - No widzisz a ja nie >.<
On - Ale czemu
Ja - Nwm :D

Nie powiem z kim to pisałam >.<

Chciałabym pogratulować Arli bo ma ona 3 miejsce w rankingu i bardzo szybko wbiła 193 miliony fame nawet nie zauważyłam kiedy xD

W związku z tym .. ze mnie nie było powiem któtko ..dla tych co chcą unikaty a nie więdzą co się ma stać .. to
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
1 Sierpnia ma wrócić większość UNIKATÓW
pisałąm z moderatorką066
Ja - To prawda że 1 sierpnia mają wrócić unikaty ?
Modratorka - Większość unikatów wróci ,lecz nie wszystkie  ,i nie nastąpi to bardzo szybko. proszę być cierpliwym :)

Może spostrzegawczy skapli się że już kilka unikatów wróciło do sklepu ♥♥♥




Dobra pozdrawiam i spadam zobaczymy się jutro ;3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz