wtorek, 25 grudnia 2012

Hacker !?

Uwaga na msp krązy HACKER groził mi usunieciem konta powiedział ze mam wysłac 4 prezety z listy do jakiegos znaj.
Automatycznie zawieszam rozmowy ze znajomymi poniewaz grozi to utratą konta a nie bede ryzykowała waszymi osiągnieciami na msp.
Powiedział ze to jeszcze nie koniec ale prawdopodobnie  zostawi mnie w spokoju poniewaz moja kochana kuzynka Jagoda  zaczeła jemu grozic i dał mi spkuj kazda rozmowa ze znaj jest niebezpieczna ! Do moich znaj pisał ,, mam na cb ochotke/przespisz sie ze mną '' Kazdy znaj ktory to czyta do ktorego było to wysłane niech wie ze to nie ja tylko ten hacker.
Co najgorsze napisał to do moich bliskich kolegów do duzynki i kumpeli ktora niechce mi ( jemu ) wybaczyc ! :'(


PATRYKU ( patryksc) jak to czytasz to nie dziw sie ze Ela (Elencja<3 ) z tobą zerała pisałam z nią o tym teraz obecnie chodzi z takim kamilem ale jak chcesz wiedziec dlaczego odblokuj mnie i napisz a z checią ci powiem ps. ONI GRALI W BUTELKE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz