czwartek, 27 grudnia 2012

Nowy i Stary Blog



- Inna moviestar oceni i obejrzy twój film ,ArtBook , Look .
-Otrzymuj Grafy ( Autografy ) od innych moviestar .
-Wystepując w cudzym filmie za 1 wejscie mozesz otrzymac do 100 fame
Kochani z przyjemnoscia informuje was ze wraz z moją przyjaciułką Darią ( Roksana2136 ) bede prowadziła bloga oczywiscie o naszym kochanym msp !:D
Zaczełam ostatno zastanawiac sie dlaczego ludzie ( uzytkownicy msp ) az tak bardzo przywiązująsie do swoich znaj im wyzszy level tym wieksze wiezi ?! Ja tak mam dzis zdobyłam 8 level i zastanawiam sie czy to dlatego kocham moich znaj a zwłaszcza do jednej czuje jkabym znała jąbardzo dobrze a nigdy z nią nie pisałam ale czuje ze poprostu jestesmy od siebie tak daleko a jednak tak blisko czy to normalne ?!Nie dziwcie sie ze nigdy z niąnie pisałam bo nigdy nie było potszeby ale c hciałabym z nią utrzymac kontakt ! jej nick natalia k


Posty specjalne - Bede wypuszczała raz na rok ktore bedą zawdzieczane moim kochanym znaj


W nastepnym poscie odpowiem na jedno z nastepujących pytan Dlaczego...?



Dlaczego Ala ( ALAKINGA ) mma pierwsze miejsce na rankingu ?

Dlaczego msp jest coraz bardziej popularne ?

Dlaczego przyjaciele na msp stają sie wrogami ?

Ateraz powiem Jak zdobywac wyzszy level na moviestar.
-Gdy Moviestar da LOVE IT twojego pokoju .
-Wystepując w filmie znajomego na msp za 1 wejscie dostajesz do 100 fame .
- Dostając autografy od innych moviestar.
- Niech inni moviestar oglądają twoje filmy .

Motywacje
-Prowadz bloga * Bedziesz motywowana aby zdobyc wyzszy level i sie pochwalic :D *





Pa Pa








1 komentarz: